Veelgestelde vragen...

Wat is de levertijd van de producten?

De levertijd kan verschillen per product en de hoeveelheid bestellingen op dat moment.

Wij doen dan onze uiterste best om jouw bestelling op tijd te leveren.

Let op: Moet jouw bestelling op een bepaald moment ergens zijn, dan dit graag aangeven in het vak opmerkingen, als je afrekent.

Is je bestelling een kado? Geef dan altijd aan wat de uiterlijke ontvangst datum moet zijn. Wil je weten of een bepaalde leverdatum nog mogelijk is? Stuur dan een mail naar info@leerateliervlp.nl

Er is ook nog een mogelijk om je kado op te halen in het Leer Atelier in Arnhem.

Je bestelling wordt met PostNL verstuurd. Je krijgt een melding, als je pakket is verstuurd. Ze leveren in de meeste gevallen de volgende dag. Op het moment van versturen ontvang je een mail met een Track &Trace code.

Zorg er altijd voor, dat het verzendadres klopt.

Wij proberen de producten zoveel mogelijk te verpakken in een giftbox, die door de brievenbus kan. Elke bestelling wordt als een ingepakt met tissuepapier. Of het nu iets voor jezelf is of voor een ander.

Zeker weten, mits het natuurlijk past. Dit kun je aangeven bij opmerkingen, als je afrekent.

Dat is zeker mogelijk. Je geeft dan de adresgegevens van de ontvanger door  i.p.v. die van jezelf. Wil je nog een speciale tekst op het kaartje die wij erbij doen, dan kan ik die voor je opschrijven. Dit kun je ook aangeven bij de opmerkingen, als je betaalt.

Uiteraard maken wij geschenken in grotere hoeveelheden, maar deze moeten dan wel ruim van te voren besteld worden  en zeker voor de feestdagen. Wij kunnen de geschenken voorzien van uw logo en/of van een persoonlijke tekst. Informeer naar de mogelijkheden.

Nog geen antwoord op je vraag? Neem contact met ons op!